Her yere, her şeye geç kalınabilir. En büyük sorunudur insanlığın. Geç kalınmışlığın bedeli de ağır olur.Geri gelmeyen tek şey olan zamanı kaçırmaktır aslında. Keşkeler, pişmanlıklar… Hep bu gecikmelerin doğurduğu öz evlatlardır...
Geride kalan zamana duyulan özlem, ders çıkarma tesellisi çıkarır ortaya. Evet geç kaldım, yapmalıydım, yapmamalıydım cümlelerinin tek bir avuntusu vardır : ‘ ders çıkarmak ‘ . Yapılabilirliği üzerine bir çok şey söylenebilir.
Ama tek bir açıklaması vardır. Kaçanın ardından ders çıkarmaya çalışmak sadece teselliden ibarettir. Onun için; düşünmek lazım bazen; verdiğimiz kararların kaçını uyguladık verim aldık, kaçından geri dönüp yolda kaldık...

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder